eTwinning.gr   |   eTwinning live   |   Twinspace   |   Groups   |   Elearning Labs   |   eTwinning.net

Ημερίδες

Τηλεκπαιδεύσεις

Οι νικητές του διαγωνισμού: Το νόημα της Ηλεκτρονικής Αδελφοποίησης!

Η Ελληνική Υπηρεσία Υποστήριξης eTwinning έχει τη χαρά να ανακοινώσει τους νικητές του Εθνικού Διαγωνισμού Δημιουργίας και Έκφρασης eTwinning "Το νόημα της Ηλεκτρονικής Αδελφοποίησης"!

1ος νικητής στην κατηγορία "Ζωγραφιές": 5ο Δημοτικό Ν. Σμύρνης

Τίτλος έργου: ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΦΙΛΟΙ
Μαθήτρια: Συρράκου Άννα / ΣΤ" Δημοτικού
Συντονίστρια εκπαιδευτικός: Μακαρονοπούλου Σταυρούλα
 
Η επιτροπή αξιολόγησης επέλεξε ομόφωνα και σχολίασε για το εν λόγω έργο:
 
«Το έργο αποδίδει εύστοχα το νόημα της Ηλεκτρονικής Αδελφοποίησης. δίνοντας έμφαση στη χρήση ΤΠΕ και στην ευρωπαϊκή διάσταση. Είναι ένα αρμονικό σκίτσο με καθαρές γραμμές και χρώματα. με ευκρίνεια στο περίγραμμα και με καλή απεικόνιση των τριών διαστάσεων. Οι κύκλοι έξωθεν του κεντρικού θέματος προσδίδουν ισορροπία στη σύνθεση και χρωματική αρμονία. καθώς έχουν τα χρώματα των σημαιών των χωρών. Το κεντρικό θέμα - το παζλ - τονίζει την αλληλοσυμπλήρωση των ευρωπαϊκών πολιτισμών. Επιπλέον. το μήνυμα του έργου "Με ένα κλικ γινόμαστε φίλοι" θέλει να αναδείξει τη δύναμη της επικοινωνίας μέσα από τη χρήση των Νέων Τεχνολογιών.» 
 
 
 
1ος νικητής στην κατηγορία "Βίντεο": 2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου
 
Τίτλος έργου: ΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ
Μαθητές: Αριόλ Ζάκο. Βασίλης Θεοδωρόπουλος. Δημήτρης Καρούνης. Ελένη Μπάμπη. Μαρώ Νιάρρου. Σκιαδά Αντιγόνη/ Γ" Γυμνασίου
Συντονίστρια εκπαιδευτικός: Σμυρνή Σοφία
 
Η επιτροπή αξιολόγησης επέλεξε ομόφωνα και σχολίασε για το εν λόγω έργο:
 
«Το έργο είναι πραγματικό βίντεο με σενάριο. μοντάζ και ωραία μουσική επένδυση. Ενέχει επιπλέον έντονα στοιχεία συμβολισμού και θεατρικότητας. Καθ" όλη τη διάρκεια του. τα παιδιά συμμετέχουν ενεργά και αποδίδουν μέσα από τις τέχνες (χορό. ποίηση. εικαστικά) ποικίλα νοήματα που συνδέονται με την αξία της Ηλεκτρονικής Αδελφοποίησης: τη γνώση. την ομαδικότητα. την καινοτομία. τη συνεργασία. Δυνατό σημείο του έργου είναι η στιγμή που όλα τα παιδιά μπαίνουν κάτω από μια "ομπρέλα νοημάτων" - ένα χαρτόνι στο οποίο έχουν πρότινος σχεδιάσει έννοιες που συνδέονται με την Ηλεκτρονική Αδελφοποίηση. Ξεκινά δε και καταλήγει χρησιμοποιώντας τα δύο βασικά χρώματα της δράσης - το μπλε και το κίτρινο.»  
 

 

Επιπλέον. έπαινοι απονέμονται στα κάτωθι έργα (χωρίς αξιολογική σειρά):

Κατηγορία "Ζωγραφιές":

1. 5ο Δημοτικό Ν. Σμύρνης
Τίτλος: ΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΜΑΣ ΕΝΩΝΟΥΝ
Μαθήτρια: Σαλώμη Σκαρμαλωράκη / ΣΤ" Δημοτικού
Συντονίστρια εκπαιδευτικός: Μακαρονοπούλου Σταυρούλα
 
Η επιτροπή αξιολόγησης σχολίασε για το εν λόγω έργο:
 
«Το έργο έχει όμορφη κίνηση και χρώμα. δίνει έμφαση στη χρήση των ΤΠΕ και στην επικοινωνία. μέσα από τη διαλλεκτική σχέση των δύο PCs. Επιπλέον. το ευρωπαϊκό στοιχείο είναι διάχυτο και το κεντρικό στοιχείο του έργου. το σχήμα "V". καθοδηγεί το βλέμμα προς τη σημαία της Ευρωπαϊκής Ένωσης.»
 
 
 
2. 5ο Δημοτικό Ν. Σμύρνης
Τίτλος: Η ΓΝΩΣΗ ΕΝΩΝΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ
Μαθήτρια: Μαρία Γκολφινοπούλου / Δ" Δημοτικού
Συντονίστρια εκπαιδευτικός: Μακαρονοπούλου Σταυρούλα
 
Η επιτροπή αξιολόγησης σχολίασε για το εν λόγω έργο:
 
«Το έργο αποτελεί αρμονική σύνθεση που καλύπτει όλη την επιφάνεια του χαρτιού. Αναδεικνύει τη χρήση νέων τεχνολογιών και την ιδέα της Ευρώπης. Ιδιαίτερο στοιχείο του έργου είναι η χρήση ενιαίου χρώματος για την Ευρωπαϊκή ήπειρο που τονίζει την έννοια της αδελφοποίησης και της σύμπνοιας των λαών της Ευρώπης
 
 
 
Κατηγορία "Βίντεο":
 
1. 6ο Γυμνάσιο Ρόδου 
Τίτλος: Ο κύκλος των χα(ρού)μενων τουινιστών
Μαθητές: Γιοφτσίδη Στέμη. Πολεμικού Δικαία-Χριστίνα. Σεμερτζίδη Εύα. Σπύρου Αντιγόνη. Φραντζή Μαρία. Χαλκιάς Σταμάτης / Γ" Γυμνασίου
Συντονίστρια εκπαιδευτικός:Γεωργιάδου Μαρία   
 
Η επιτροπή αξιολόγησης σχολίασε για το εν λόγω έργο:
 
«Το έργο αποτελεί πραγματικό βίντεο. με ενεργή συμμετοχή των παιδιών. σε μια χαρούμενη ατμόσφαιρα και με έκδηλο το πνεύμα της ομάδας. Η κεντρική ιδέα του βίντεο είναι πρωτότυπη όπως και ο ιδιαίτερος τίτλος του: ο κύκλος με τα χέρια παραπέμπει τόσο στη σημαία της Ευρωπαϊκής Ένωσης όσο και στην ομαδικότητα. Τονίζονται η Ευρωπαϊκή διάσταση. η επικοινωνία με άλλους λαούς της Ευρώπης και το πνεύμα συνεργασίας. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στο πολυγλωσσικό  - πολυπολιτισμικό πρόσωπο της Ευρώπης. καθώς τα παιδιά μιλούν σε διάφορες ευρωπαϊκές γλώσσες.»
 
 
 
 
2. Γενικό Λύκειο Ασκληπιείου
Τίτλος: Όλη η Ευρώπη μια τάξη
Μαθητές: Άγγελος Γκάτζος. Αντωνία Κυριαζή. Μαρία Μάρα. Γιάννα Παύλου. Δημήτρης Σταμούλης. Χριστίνα Στεργίου / Γ" Λυκείου
Συντονίστρια εκπαιδευτικός: Θεοδώρου Ανθή
 
Η επιτροπή αξιολόγησης σχολίασε για το εν λόγω έργο:
 
«Το έργο είναι θαυμάσια επεξεργασμένο. με ωραία αλληλουχία εικόνων και μουσική επένδυση. Περιγράφει δε την επιτυχημένη ιστορία του eTwinning έργου του σχολείου που ταυτίζεται με την πορεία της δράσης. Διαπνέεται από ποικιλία νοημάτων - τη μάθηση. το παιχνίδι. την ομαδικότητα. τη φιλία. το ταξίδι  - και δίνει έμφαση στο στοιχείο της χαράς που απορρέει από τα νοήματα αυτά. Δυνατή στιγμή του βίντεο είναι η  κατασκευή με τα ανθρωπάκια των ευρωπαϊκών χωρών. όπου αναδεικνύεται το ανθρωπιστικό στοιχείο της Ηλεκτρονικής Αδελφοποίησης  και τονίζεται πως "όλη η Ευρώπη είναι ένα σπίτι".»
 
 
Οι νικητές θα προσκληθούν στην Αθήνα. τον Μάρτιο του 2008. για να παραστούν στην τελετή απονομής του διαγωνισμού. η οποία θα συμπέσει με την απονομή για τα 3α εθνικά βραβεία eTwinning. Το βραβείο των πρώτων νικητών ανά κατηγορία για τη σχολική μονάδα είναι ένας διαδραστικός φορητός πίνακας Mimio. προσφορά της εταιρείας MDATA.
 
 
 
Συγχαρητήρια στους νικητές μαθητές και εκπαιδευτικούς που απέδωσαν τόσο εμπνευσμένα το νόημα του eTwinning!!!