eTwninning.gr   |   eTwinning live   |   Twinspace   |   Groups   |   Elearning Labs   |   eTwinning.net

Ημερίδες

Τηλεκπαιδεύσεις

powerfulnaturekingdom.et/

1ο Ευρωπαϊκό βραβείο στην κατηγορία 4-11, 2015
Σχολείο: 1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης

Εκπαιδευτικός: Αγγελική Κουγιουρούκη (ΠΕ70)

Συνεργαζόμενο σχολείο: Col·legi Sant Josep, Navàs Ισπανία

https://www.youtube.com/watch?v=fAe6EengsGI

https://live.etwinning.net/projects/project/97206

http://conference10.etwinning.net/2015/06/10/powerfulnaturekingdom-et/ 

[2015 1o] Ulysse 2014 : l'odyssée du twinspace


1o Ευρωπαϊκό Βραβείο eTwinning στην ειδική κατηγορία "Γαλλική Γλώσσα"


Σχολείο: Πρώτυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ζωσιμαίας Σχολής Ιωαννίνων

Εκπαιδευτικός: Ελένη Χαρτζάβαλου (ΠΕ05)

Συνεργαζόμενο σχολείο:Collège Antonin Perbosc (Γαλλία)

Καρτέλα έργου:96888


Περιγραφή: Ο «Οδυσσέας 2014, η Οδύσσεια του Twinspace» αποτελεί Γαλλόφωνο έργο που έχει ως σκοπό τη συνεργατική συγγραφή στη γαλλική γλώσσα αφήγησης με ήρωα τον Οδυσσέα και εμπνευσμένης από την Οδύσσεια του Ομήρου. Το τελικό συνεργατικό αφηγηματικό έργο (e-book) δημιουργήθηκε από μαθητές 12 σχολείων των ακόλουθων χωρών: Αυστρίας, Γαλλίας, Ελλάδας, Ισπανίας, Ιταλίας και Τυνησίας. Θεωρώντας πως ένα έργο etw ενεργοποιεί και παρακινεί δημιουργικά τους μαθητές, στο έργο ενεπλάκησαν ένας μεγάλος αριθμός μαθητών: μαθητές από 2 τμήματα της Α´ τάξης Γυμνασίου(Α2 και Α3) καθώς και ένα τμήμα της Γ΄ Γυμνασίου(Γ4) δημιουργώντας κάθε τμήμα τη δική του αφήγηση. Στο σχολείο μας το έργο προσεγγίστηκε διαθεματικά εμπεριέχοντας ποικίλα γνωστικά αντικείμενα εκτός από τη Γαλλική γλώσσα : την Αρχαία Ελληνική Γραμματεία(Ομήρου Οδύσσεια), Λογοτεχνία, Καλλιτεχνικά, Μουσική, Πληροφορική και Γεωγραφία.


Twinspace: http://new-twinspace.etwinning.net/web/p96888/welcome

YouTube:http://www.youtube.com/playlist?list=PL3GdKJ8l4_1PW_th4OpDMAoLxabVDNkWC

ebook: http://issuu.com/perbosc/docs/recit_final-12


Αρχικός στόχος του προγράμματος είναι η δημιουργική έκφραση των μαθητών, η καλλιέργεια της φαντασίας και της δημιουργικότητας μέσα από τη συγγραφή μιας ιστορίας στη Γαλλική γλώσσα. Να γίνει ο Μαθητής «μικρός συγγραφέας» και πρωταγωνιστής της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Οι μαθητές απελευθέρωσαν την φαντασία τους χωρίς περιορισμούς και επέλεξαν την αρχική κατάσταση, τον τόπο, το χρόνο, τα πρόσωπα και τους χαρακτήρες τους.

Περισσότερα...

[2014 1o & overall] LYPS - Let Your Passion Shine


1o Ευρωπαϊκό Βραβείο eTwinning στην κατηγορία "4-11 ετών" και Bραβείο για το καλύτερο έργο eTwinning της χρονιάς (overall prize 2014)


Σχολείο: 32ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών

Εκπαιδευτικός: Ράνια Μπεκίρη (ΠΕ06)

Συνεργαζόμενo σχολείο: Szkoła Podstawowa nr 4 w Zambrowie (Πολωνία)

Καρτέλα έργου: 82576


Περιγραφή: Το LYPS στοχεύει στην ανακάλυψη και ενίσχυση των ταλέντων των μαθητών. Οκτώ διεθνείς ομάδες που αποτελούνται από μαθητές (9-11 χρονών) 5 σχολείων (Ελλάδα, Πολωνία, Ιταλία και Ρουμανία) συναγωνίζονται σε δραστηριότητες διαφορετικών θεμάτων (ΤΠΕ, Φυσικά, Μαθηματικά, Μουσική, Ιστορία, Γλώσσα, Φ.Α., Εικαστικά). Κάθε ομάδα συντονίζεται από ένα μέντορα/εκπαιδευτικό που επικοινωνεί με τα μέλη της ομάδας του μέσω του Φόρουμ. Οι ομάδες βαθμολογούνται για κάθε θέμα και ανακηρύσσονται οι Leaders μαθητές των ομάδων. Οι ομάδες έχουν ονόματα αστεριών και δημιουργούν Voicethread παρουσιάσεις τους, glogs με στοιχεία των αστεριών, ένα νέο αστερισμό με τα 8 αστέρια τους , και 8 φανταστικούς πλανήτες και εξωγήινους μαζί με ζώα. Περιγράφουν τη ζωή σε αυτούς τους πλανήτες και ζωγραφίζουν online ένα τοπίο τους. Δημιουργούν μία μπάντα και τον ύμνο των πλανητών. Λύνουν μαθηματικά προβλήματα σχετικά με τα αστέρια τους και φτιάχνουν αστέρια και πλανήτες, γράφουν θρύλους για τον νέο αστερισμό και φτιάχνουν Fakebook με ιστορικά πρόσωπα!


Twinspace: http://new-twinspace.etwinning.net/web/p82576/welcome


Links:


Οι μαθητές εργάστηκαν σε διεθνείς ομάδες με μέντορα εκπαιδευτικό άλλου σχολείου και μέλη παιδιά άλλων σχολείων. Αυτή η επικοινωνία και συνεργασία ήταν η πρώτη τους εμπειρία online μάθησης. Τα τελικά προϊόντα ήταν πάντα αποτέλεσμα συλλογικής και εξ αποστάσεως συνεργασίας.

Περισσότερα...

[2014 2o] Stories in History


2o Ευρωπαϊκό Βραβείο eTwinning στην κατηγορία "4-11 ετών"


Σχολείο:Λύκειο Πεντάπολης Σερρών

Εκπαιδευτικός:Θεοδώρα Γκένιου (ΠΕ06)

Συνεργαζόμενα σχολεία:Collège Jean Giono (Γαλλία) -Gymnázium Vysoké Mýto (Τσεχία)

Καρτέλα έργου: 97206


Περιγραφή: Το έργο έχει ως θέμα τη ζωή των παιδιών κατά το Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο. Το θέμα προσεγγίστηκε από την πλευρά της ιστορίας και της λογοτεχνίας. Γλώσσα εργασίας υπήρξε η Αγγλική, με στόχο να ενισχυθούν οι δεξιότητες των μαθητών στη χρήση της σε διάφορες επικοινωνιακές καταστάσεις. Οι ομάδες των μαθητών γνωρίστηκαν μεταξύ τους και εργάστηκαν σε κοινές εργασίες συμβάλλοντας στα τελικά αποτελέσματα. Οι εργασίες του έργου συμπεριελάμβαναν τη διερεύνηση του ιστορικού πλαισίου της εποχής στην Ευρώπη και στις χώρες προέλευσης των μαθητών, την παρουσίαση των σημαντικών προσωπικοτήτων που σφράγισαν την ιστορία του πολέμου, τη μελέτη αποσπασμάτων από το Ημερολόγιο της Άννα Φράνκ και την παρακολούθηση και συζήτηση της ταινίας «Ο Μεγάλος Δικτάτορας», τη συμμετοχή σε συνεργατικές δραστηριότητες, τη συγκέντρωση πρωτότυπου υλικού (συνεντεύξεις και φωτογραφίες που παρουσιάστηκαν με τη μορφή υποτιτλισμένου βίντεο), την τελική αξιολόγηση και ανατροφοδότηση σχετικά με την πορεία του έργου.


Twinspace: http://new-twinspace.etwinning.net/web/p86101/welcome

Links: http://stories-in-history.webnode.cz/


Δόθηκε η δυνατότητα στους μαθητές μας να γνωρίσουν την ιστορία, όχι μόνο των χωρών τους αλλά και άλλων χωρών της Ευρώπης, με τρόπο άμεσο και βιωματικό, ενσωματώνοντας στοιχεία λογοτεχνίας και χρησιμοποιώντας την αγγλική σε αυθεντικό επικοινωνιακό πλαίσιο. Υιοθετώντας την εποικοδομητική προσέγγιση στη μάθηση και την πολυπρισματική προσέγγιση στην ιστορία σχεδιάστηκαν συνεργατικές δραστηριότητες

Περισσότερα...

[2014 1o] "R.I.V.E.R" Research Inside and Verify the Environmental Risk


1o Ευρωπαϊκό Βραβείο eTwinning στην ειδική κατηγορία "Marie Skłodowska Curie"


Σχολείο:5ο Λύκειο Βέροιας

Εκπαιδευτικοί: Ελένη Κωστοπούλου (ΠΕ06), Αθηνά Γιαννοπούλου (ΠΕ02), Κατερίνα Ραφτοπούλου (ΠΕ04.02)

Συνεργαζόμενo σχολείο: Istituto Tecnico Industriale Statale "A. Pacinotti" (Ιταλία)

Καρτέλα έργου: 79836


Περιγραφή: Tο διαθεματικό αυτό έργο αποτελεί και εξασφαλίζει μία σφαιρική προσέγγιση του φυσικού στοιχείου του ποταμού. Συνδυάζει την βιωματική επιστημονική έρευνα των συστατικών του ποτάμιου ύδατος με την αναζήτηση και μελέτη παραδόσεων και ιστορικών πληροφοριών για τον ποταμό της περιοχής. Μέσα από αυτό οι μαθητές αποκτούν ενδιαφέρον για το μάθημα της Χημείας, καλλιεργούν μια λογοτεχνικών και ιστορικών διαστάσεων αντίληψη για την παρουσία του ποταμού από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα, αναπτύσσουν δεξιότητες της αγγλικής γλώσσας, δίαυλο επικοινωνίας με τους -μαθητές άλλων χωρών και μέσο παρουσίασης των εργασιών. Με βιωματικό τρόπο, οι μαθητές αναπτύσσουν ποικίλες δεξιότητες, ανακαλύπτουν και μοιράζονται τα ευρήματά τους με τους συνεργάτες τους. Κάθε ομάδα παρουσιάζει το ποτάμι της περιοχής της στους συνεργάτες της δίνοντας ιστορικές, γεωγραφικές, οικονομικές και πολιτιστικές πληροφορίες αξιοποιώντας φωτογραφίες, βιντεο, ερευνητικά εργαλεία, χημικές αναλύσεις, ποίηση.


Twinspace: http://new-twinspace.etwinning.net/web/p79836/welcome


Links: http://theriveritalygreeceproject.blogspot.it/


Το έργο συνιστά μια καινοτόμο προσέγγιση για τη διδασκαλία της Χημείας, της Λογοτεχνίας, Ιστορίας και της Αγγλικής γλώσσας. Αρχικά, οι συνεργάτες οργανώσαμε διαγωνισμό δημιουργίας λογότυπου για το έργο μας, κάθε σχολείο χωριστά, συστηθήκαμε, παρουσιάσαμε την πόλη μας, το ποτάμι μας, την σχολική μας καθημερινότητα, τα εργαστήρια του σχολείου, μιλήσαμε για τα ενδιαφέροντά μας.

Περισσότερα...

[2014 1o] e-cultural Kaleidoscope


1o Ευρωπαϊκό Βραβείο eTwinning στην κατηγορία "Διαπολιτισμική Κατανόηση"


Σχολείο: Δημοτικό Σχολείο Χρυσοχωρίου Νέστου, Χρυσούπολη

Εκπαιδευτικός: Αγγελική Κατσάνη (ΠΕ70)

Συνεργαζόμενα σχολεία:


Καρτέλα έργου: 82157


Περιγραφή: Στο "e cultural kaleidoscope" ενώνονται συνεργάτες από διάφορες χώρες της Ευρώπης. Σε αυτό το έργο οι μαθητές έμαθαν από κοινού την αξία, την ομορφιά και τον πλούτο των πολιτισμών της Ευρώπης. Βασική επιδίωξη ήταν, τα παιδιά, γνωρίζοντας το πολιτισμικό παζλ της Ευρώπης να βιώσουν ότι πολλά διαφορετικά κομμάτια δημιουργούν ένα συναρπαστικό σύνολο Το έργο στοχεύει στην εξοικείωση των μαθητών με διαφορετικές κουλτούρες και παραδόσεις έθιμα, γιορτές, διάσημα μέρη, αξιοθέατα, τη λαογραφία, τη μουσική, την τέχνη και τα τρόφιμα. Το καλειδοσκόπιο είναι ένας συμβολικός τρόπος για να φανταστούμε το πολύχρωμο Ευρωπαϊκό πολιτισμό. Το έργο μας διδάσκει την ικανότητα της επιτυχημένης επικοινωνίας με τους ανθρώπους των διαφορετικών πολιτισμών. 


Twinspace: http://new-twinspace.etwinning.net/web/p82157/welcome


Links:


Το έργο βοήθησε τους μαθητές μας να δούνε τις ομοιότητες και τις διαφορές στη ζωή των διαφόρων πολιτιστικών ομάδων. Οι μαθητές έμαθαν αποδέχονται και να σέβονται το διαφορετικό. Σεβασμός στη διαφορετικότητα μια αξία ζωής που ευαισθητοποιήσε τους μαθητές μου καθώς η σύνθεση της τάξης μου αποτελείται και από παιδιά Ρομά.

Περισσότερα...

[2013 1o & overall] The "rainbow village" project


1o Ευρωπαϊκό Βραβείο eTwinning στην κατηγορία "12-15 ετών" και Bραβείο για το καλύτερο έργο eTwinning της χρονιάς (overall prize 2013)


Σχολείο: Δημοτικό Σχολείο Γριζάνου Τρικάλων

Εκπαιδευτικός: Παρασκευή Μπελόγια (ΠΕ06)

Συνεργαζόμενα σχολεία:


Καρτέλα έργου: 58043


Περιγραφή: Motto : “a rainbow nation at peace with itself and the world” Nelson Mandela The « Rainbow village project » enhanced the cognitive development of primary and high school students through opportunities to develop communicative competence, interact meaningfully and scaffold peers (Levine, 2004). Through five tasks (Puren, 2006), active learners from France, Greece, Italy, Poland, Romania, Turkey and the U.K. collaborated with fellow community members. Thus, they created their fictive yet culturally grounded world with its laws, its mayor, its flag and its anthem. This global simulation (Debyser, 1980) enabled them to interact and share their experiences while learning a language. They interacted to know each other, discussed every day life topics and discovered some of their customs. ICT tools were carefully chosen depending on the task : e-books were created, vokis were recorded, videos were posted on youtube, polls were conducted. All these productions are hosted on a blog.


Twinspace: http://new-twinspace.etwinning.net/web/p58043/welcome


Links:


The "Rainbow Village project" offers an innovative and creative approach to EFL learning and teaching for three reasons: educational , pedagogical and didactical. Our students 1) - had a glimpse at their partner countries' values and lifestyles, thus developing their intercultural competence - reflected on society as part of "education to citizenship" - increased their oral and written abilities through greater exposure to English.

Περισσότερα...