Δράση διαδικτυακών μαθημάτων (online lessons)
Contact Seminars
Σεμινάρια Εξεύρεσης Συνεργατών
eTwinning PDW
Εργαστήρια Επαγγελματικής Ανάπτυξης
eTwinning events
Ενημερωτικές Ημερίδες Πρεσβευτών

1o Ευρωπαϊκό Βραβείο eTwinning στην ειδική κατηγορία "Τα Αγγλικά ως δεύτερη γλώσσα"


Σχολείο: Νηπιαγωγείο Καπαρελλίου, Θήβα

Εκπαιδευτικός: Άννα Καρύδη Πιρουνάκη (ΠΕ60)

Συνεργαζόμενα σχολεία:

  • Ecole maternelle Jules Ferry , Blois, Γαλλία
  • Priekuļu pirmsskolas izglītības iestāde "Mežmaliņa", Priekuļi, Λετονία
  • Kindergarten Launegg, Lannach, Αυστρία
  • Jardim de Infancia de Porto de Mós, Agrupamento de Escolas de Porto de Mós, Porto de Mós, Πορτογαλία


Καρτέλα έργου: 58858


Περιγραφή: Μαθητές προσχολικής ηλικίας παίζουν και μαθαίνουν Αγγλικά με διαδραστικές διαδικτυακές δραστηριότητες αλλά και ποικίλες εκπαιδευτικές διαθεματικές δράσεις μέσα στην τάξη χρησιμοποιώντας δημιουργικά και με e-Ασφάλεια τις ΤΠΕ.


Twinspace: http://new-twinspace.etwinning.net/web/p58858/welcome


Links: http://playle.wikispaces.com/


Η βασική παιδαγωγική εστίαση αυτού του έργου ήταν οι μαθητές να γνωρίσουν και να αγαπήσουν την γλώσσα-στόχο, συνειδητοποιώντας την σημασία και την αξία της και ταυτόχρονα χρησιμοποιώντας τις νέες τεχνολογίες να αντλήσουν χαρά και αυτοεπιβεβαίωση από την επίτευξη των μικρών στόχων που οι ίδιοι έβαζαν κάθε φορά. Οι εκπαιδευτικοί ως εμψυχωτές και συνοδοιπόροι υποστήριζαν την παιδαγωγική διαδικασία ανάπτυξης

του έργου όντας γνώστες του αρχικού επιπέδου του κάθε μαθητή και ακολουθώντας πιστά τις εξατομικευμένες ανάγκες του κάθε παιδιού.

Ενσωμάτωση στο αναλυτικό πρόγραμμα. 1ο: Νέοι στην ξένη γλώσσα. με απλές καθημερινές λέξεις υποστηριζόμενες από εποπτικό υλικό, στοχεύσαμε στην διάδραση. 2ο: Εξοικείωσης με τα Αγγλικά..απλές λέξεις συνδυάστηκαν ώστε να επιτευχθεί στοιχειώδης επικοινωνία μεταξύ των παιδιών. 3ο: Απόκτησης εμπιστοσύνης στην ξένη γλώσσα.. Εμπλέξαμε ενήλικες και οι μαθητές ανέπτυξαν πρακτικές αυτοπεποίθησης. 4ο: Ανάδειξη της ικανότητας στην Αγγλική γλώσσα οι μαθητές αισθάνθηκαν χαρά και εμπιστοσύνη στις ικανότητές τους διευρύνοντας το λεξιλόγιο για την επίτευξη πιο σύνθετων στόχων.

1ο ( Σεπ-Οκτ-Νοε) Οι μαθητές ήρθαν σε πρώτη επαφή με την ξένη γλώσσα με την επιλογή κιναισθητικών δραστηριοτήτων, όπου κάθε εταίρος ήταν ελεύθερος να επιλέξει από μια βάση υποστηρικτικών εφαρμογών 2ο (Δεκ-Ιαν-Φεβ) Οι μαθητές με SKYPE διαδικτυακές συναντήσεις συμμετείχαν ενεργά στον σχεδιασμό και φυσικά στην εφαρμογή τους. 3η ( Μαρ-Απρ-Μαϊ) Συνεχίστηκε η διεύρυνση των εκπαιδευτικών ώστε να είναι σε θέση δημιουργίας μικρών διαλόγων. Ξεκινήσαμε μια e-story με ένα αγόρι-κούκλα που ταξίδεψε προσφέροντας επιπλέον κίνητρα.

Αρχικά φτιάξαμε μια βάση δεδομένων που περιείχε διαφορετικές θεωρητικές προσεγγίσεις για την εκμάθηση της Αγγλικής, ιδέες και εναλλακτικές προτάσεις δράσεων, ώστε να υποστηρίξουμε τις επιλογές μας με τον καλύτερο τρόπο. Η βάση εμπλουτίστηκε σταδιακά με εφαρμογές που χρησιμοποιήθηκαν από τους εταίρους. Το SKYPE μας χάρισε χαράς και διαδραστικής μάθησης. Το Wikispace ασφαλή διαδικτυακό χώρο, ενώ το Glogster Edu την δυνατότητα για μια όμορφη δυναμική αισθητική και με συνέργεια. Movie maker & Youtube ήταν εργαλεία μεγάλης χρήσης αυτού του έργου.

Οι μαθητές κατανόησαν ότι η ξένη γλώσσα είναι κάτι που μπορούν να διερευνήσουν, να παίξουν και να απολαύσουν.. Να αναπτύξουν κοινωνικές δεξιότητες, σημαντικό κομμάτι της ζωής τους.. Να συνειδητοποιήσουν και να αναπτύξουν περαιτέρω την μητρική τους γλώσσα, να νοιώσουν την σπουδαιότητα - αναγκαιότητα της επικοινωνίας με τους άλλους ανθρώπους σε μια άλλη κοινή γλώσσα που πριν δεν ήταν σε θέση να κατέχουν… να απολαμβάνουν την γνώση και να χαίρονται που μαθαίνουν.

Pin It

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.