��� eTwinning

Σεπτέμβριος 2005



 
 
Επιστροφή στα θρανία! Με αφορμή τη νέα σχολική χρονιά, επικοινωνούμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε για τα επερχόμενα νέα του eTwinning. Σας υπενθυμίζουμε ότι λίγες μέρες μας χωρίζουν από την εκπνοή της προθεσμίας υποβολής των συνεργασιών σας για τα εθνικά βραβεία eTwinning 2004-2005!
 
Αν επιθυμείτε να αναδείξετε τη συνεργασία σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις:
ktpk@ypepth.gr ή ktpl@ypepth.gr, ή στείλτε μήνυμα στο: etwinning@sch.gr
 

ΝΕΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ 

Εθνικά Βραβεία eTwinning για το έτος 2004-2005

Η Ελληνική Υπηρεσία Υποστήριξης eTwinning και το ΥπΕΠΘ οργανώνουν τον πρώτο eTwinning διαγωνισμό!
Αν έχετε συνάψει συνεργασία eTwinning και έχετε υλοποιήσει κάποιο έργο στα πλαίσια της συνεργασίας σας, καλείστε να υποβάλετε συμμετοχή στα πρώτα Εθνικά Βραβεία eTwinning!
Τα ελληνικά βραβεία θα αποτελέσουν τον προπομπό των ευρωπαϊκών βραβείων eTwinning και οι ελληνικές διακρίσεις, πέραν της εθνικής βράβευσής και αναγνώρισής τους, θα προκριθούν αυτομάτως στα ευρωπαϊκά βραβεία eTwinning.

Λήξη προθεσμίας υποβολής συμμετοχών είναι η 15η Σεπτεμβρίου 2005.

Πληροφορίες σχετικά με τον διαγωνισμό καθώς και τον τρόπο υποβολής συμμετοχής.

 

Το eTwinning ταξιδεύει στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης!

Με χαρά σας ενημερώνουμε ότι τα μέλη της Ελληνικής Υπηρεσίας Υποστήριξης της δράσης eTwinning θα βρίσκονται στην 70η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, καθ’ όλη τη διάρκεια της έκθεσης από 9-18 Σεπτεμβρίου, για να σας ενημερώσουν σχετικά με τη δράση eTwinning.

Επισκεφτείτε μας στο περίπτερο του ΥπΕΠΘ (No 14), στο stand του γραφείου για την Κοινωνία της Πληροφορίας (No 16), για να συζητήσουμε από κοντά την έκβαση των συνεργασιών σας και επί άλλων θεμάτων για τη δράση.

Στο stand μας θα μπορέσετε επίσης να παρακολουθήσετε επίδειξη του μεγάλου βραβείου του εθνικού διαγωνισμού - ενός Διαδραστικού Πίνακα SMART BOARD, για την επίτευξη των στόχων της διαδραστικής διδασκαλίας και την βέλτιστη αξιοποίηση των ΤΠΕ. Θα χαρούμε να μας επισκεφτείτε!

Πληροφορίες για την 70η Έκθεση Θεσσαλονίκης

 

Παρουσίαση του eTwinning στην διημερίδα της ΠΕΚΑΔΕ

Την Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2005, στα πλαίσια διημερίδας που διοργανώνει η ΠΕΚΑΔΕ (Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Αγγλικής Δημόσιας Εκπαίδευσης) στη Στοά του Βιβλίου - Πανεπιστημίου & Πεσμαζόγλου 5, θα λάβει χώρα παρουσίαση του προγράμματος eTwinning από μέλη της Ελληνικής Υπηρεσίας Υποστήριξης της δράσης eTwinning. Μαζί θα συζητήσουμε πως μπορεί να ενταχθεί το eTwinning στο πρόγραμμα σπουδών και πως μπορούν να βοηθήσουν οι εκπαιδευτικοί ξένων γλωσσών προς την κατεύθυνση αυτή. Θα χαρούμε να παραβρεθείτε και να συζητήσουμε από κοντά.

Πρόγραμμα της διημερίδας


ΝΕΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Γυμνάσιο Αγίου Στεφάνου - SAULΕ Private Secondary School, Λιθουανία: «Teenagers’ everyday life»

 
To Γυμνάσιο Αγίου Στεφάνου, στη διάρκεια του  σχολικού έτους 2004-2005, σύνηψε συνεργασία eTwinning με το σχολείο SAULΕ PRIVATE SECONDARY SCHOOL της Λιθουανίας. Το θέμα της συνεργασίας ήταν «ΤEENAGERSEVERYDAY LIFE”. Στην πρώτη επαφή τους, οι μαθητές αντάλλαξαν e-mails με απλά βιογραφικά στοιχεία, ατομικές συνήθειες και χόμπι.
Στη συνέχεια,  με την παρότρυνση των καθηγητριών τους, Κρητικού Βασιλικής, Φιλολόγου και Margarita Virzintiene, καθηγήτριας της Αγγλικής γλώσσας, αποφάσισαν να διαθέσουν τρεις διδακτικές ώρες για να έλθουν σε επαφή με τη λογοτεχνία των δύο χωρών. Tο υλικό αυτής της ανταλλαγής από πλευράς ελληνικού σχολείου έχει ως εξής: Ο μύθος του Αισώπου «Ο λύκος και η γριά» (από την αρχαία ελληνική λογοτεχνία), το Τραγούδι του Γάμου (από την δημοτική μας ποίηση) και η Άρνηση του Γ. Σεφέρη (από τη σύγχρονη λογοτεχνία). Η αδελφοποίηση των δύο σχολείων συνεχίζεται ώστε να ολοκληρωθεί το έργο συνεργασίας.
 
 
Αν επιθυμείτε και εσείς να αναδείξετε τη συνεργασία σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις:
ktpk@ypepth.gr ή ktpl@ypepth.gr, ή στείλτε μήνυμα στο: etwinning@sch.gr
 
 

Μπορείτε να διαβάσετε όλα τα Ενημερωτικά Δελτία της Ελληνικής Υπηρεσίας Υποστήριξης της δράσης eTwinning στην διεύθυνση: http://etwinning.sch.gr/index.php?pubId=1&issueId=3&sectionId=16&articleId=196