Η Οργανωτική επιτροπή του Διαγωνισμού Ανοιχτών Τεχνολογιών https://openedtech.ellak.gr/ ανακοινώνει τα αποτελέσματα της αξιολόγησης των έργων του 5ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Ανοιχτών Τεχνολογιών που πραγματοποιήθηκε την σχολική χρονιά 2022-2023.
Ο θεσμός των eTwinning Σχολείων ξεκίνησε το 2017 με σκοπό την αναγνώριση και τη βράβευση σχολείων με την απονομή της Ετικέτας «eTwinning Σχολείο» για την εξαιρετική ενσωμάτωση των αξιών του eTwinning στις πολιτικές, την πρακτική και επαγγελματική ανάπτυξη τους με την υποστήριξη της διοίκησης του σχολείου. Με την Ετικέτα «eTwinning Σχολείο», το eTwinning αναγνωρίζει και αξιολογεί τη συμμετοχή, τη δέσμευση και την αφοσίωση όχι μόνο των μεμονωμένων eTwinners, αλλά ολόκληρου του σχολείου, όπου συνεργάζονται ομάδες εκπαιδευτικών και ο Διευθυντής του σχολείου
Τα eTwinning Σχολεία αναπτύσσουν και μοιράζονται ένα όραμα που επικεντρώνεται στη μάθηση όλων των μαθητών, ενώ υιοθετούνται διαφοροποιημένες μεθοδολογίες. Καθιερώνουν μια κουλτούρα έρευνας, καινοτομίας και εξερεύνησης. Επικεντρώνονται στην ένταξη όπου όλοι οι μαθητές γίνονται δεκτοί και δεν υπάρχουν εμπόδια στη μάθηση. Υπάρχει σεβασμός στην πολυγλωσσία και τη διαπολιτισμικότητα.
Σύμφωνα με την αποστολή του Σχολείου eTwinning, το να γίνεις Σχολείο eTwinning είναι ένα ταξίδι ανάπτυξης και μετασχηματισμού, το οποίο προωθεί κουλτούρα διαμοιρασμένης ηγεσίας, παρέχοντας συγκεκριμένες ευκαιρίες για επαγγελματική υποστήριξη, όπως καθοδήγηση ή μάθηση από ομοτίμους, ενθαρρύνοντας τους εκπαιδευτικούς να συνεισφέρουν και να σχεδιάσουν προγράμματα σπουδών, ενώ κάθε σχολείο eTwinning είναι διαφορετικό, αντιμετωπίζει διαφορετικές προκλήσεις και πραγματικότητες, και δίνει ενεργό ρόλο στους μαθητές.
Τη φετινή χρονιά βραβεύτηκαν 4501 σχολικές μονάδες με την ετικέτα eTwinning Σχολείο 2023-2024. Βρισκόμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι στην Ελλάδα από 140 σχολεία που υπέβαλαν αίτηση για την ετικέτα «Σχολείο eTwinning” σε 132 απονεμήθηκε η ετικέτα.
Μπορείτε να δείτε τα σχολεία στον ακόλουθο σύνδεσμο:
Συγχαρητήρια στους διευθυντές, τους εκπαιδευτικούς, και τους/τις μαθητές/τριες για το συλλογικό τους επίτευγμα.
Στο πλαίσιο του eTwinning και σε συνεργασία της Ελληνογερμανικής Αγωγής, του Γεωδυναμικού Ινστιτούτου του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών, και του Εθνικού Οργανισμού Υποστήριξης eTwinning (ΕΟΥ) διοργανώνονται διαδικτυακά εκπαιδευτικά σεμινάρια με θέμα:
«Δράσεις εκπαιδευτικής Σεισμολογίας στο Σχολικό Εργαστήριο».
Για εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων STEAM Β/θμιας Εκπαίδευσης (Γυμνάσια, Λύκεια, ΕΠΑΛ), την Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2023, 17:00 – 19:00, μέσω της πλατφόρμας Webex.
Εγγραφή στο https://courses.etwinning.gr/survey/index.php/757836 μέχρι Τρίτη 28/2/2023, 16:00. Πρόγραμμα
Για εκπαιδευτικούς Α/θμιας Εκπαίδευσης (Νηπιαγωγεία και Δημοτικά), την Τρίτη 7 Μαρτίου 2023, 16:00 – 18:00, μέσω της πλατφόρμας Webex.
Εγγραφή στο https://courses.etwinning.gr/survey/index.php/598435 μέχρι Τρίτη 7/3/2023, 15:00.
Ο σύνδεσμος και για τα δύο σεμινάρια είναι:
https://minedugr.webex.com/minedugr/j.php?MTID=m47e06d99149418bb1081743ed8981799
Βεβαιώσεις παρακολούθησης θα δοθούν σε όσους έχουν ολοκληρώσει την εγγραφή στις παραπάνω φόρμες.
Εθνικός Οργανισμός Υποστήριξης eTwinning
Στο πλαίσιο του eTwinning και σε συνεργασία της Ελληνογερμανικής Αγωγής, του Γεωδυναμικού Ινστιτούτου του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών και του Εθνικού Οργανισμού Υποστήριξης eTwinning (ΕΟΥ) διοργανώνεται διαδικτυακό εκπαιδευτικό σεμινάριο με θέμα:
«Δράσεις εκπαιδευτικής Σεισμολογίας στο Σχολικό Εργαστήριο»
Ο Εθνικός Οργανισμός Υποστήριξης του eTwinning ανακοινώνει την λειτουργία του Ψηφιακού Περιοδικού (etWinning ELeCtrOnic MagazinE), https://welcome.etwinning.gr, για εκπαιδευτικούς, ερευνητές, φοιτητές, μαθητές, επαγγελματίες και ενδιαφερόμενους στο χώρο της εκπαίδευσης.
Το περιοδικό απευθύνεται στη Δημόσια όσο και στην Ιδιωτική Εκπαίδευση και θα αποτελείται από τρεις ενότητες για:
α) Εκπαιδευτικούς, Επαγγελματίες και ενδιαφερόμενους στο χώρο της εκπαίδευσης
β) Ερευνητές - φοιτητές και
γ) Μαθητές όλων των βαθμίδων της Εκπαίδευσης
Στόχοι του ψηφιακού Περιοδικού είναι να:
Επίσης, στόχος του περιοδικού είναι η δημοσίευση δύο εκδόσεων κάθε χρόνο, μία στη λήξη του εκπαιδευτικού έτους (Ιούνιος) και μια με τη λήξη του ημερολογιακού έτους (Δεκέμβριος).
Ενδεικτικά, η θεματολογία του περιοδικού αφορά:
To περιοδικό και οι εκδόσεις του θα αναγνωρίζονται μέσω του διεθνούς τυποποιημένου αριθμού σειράς (ISSN).
Για την πρώτη έκδοση του περιοδικού και μέχρι την ολοκλήρωση της ιστοσελίδα και την πλήρη υποστήριξη της ψηφιακής υπηρεσίας, καλούνται όλοι οι ενδιαφερόμενοι να στείλουν μέχρι 31 Ιανουαρίου 2023 τις προτάσεις τους στον Εθνικό Οργανισμό Υποστήριξης και στη συντακτική ομάδα στο email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Αγαπητοί εκπαιδευτικοί,
σας ευχόμαστε Καλά Χριστούγεννα και Ευτυχισμένος ο καινούριος χρόνος. Το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου του ΙΤΕ σε συνεργασία με το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο πραγματοποιούν μια πανελλήνια διαδικτυακή έρευνα στους εκπαιδευτικούς προκειμένου να διερευνηθεί το μέγεθος των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν (οι εκπαιδευτικοί) εντός της σχολικής κοινότητας και έχει σχέση με την ασφαλή χρήση του διαδικτύου από τους μαθητές.
Θα σας παρακαλούσαμε να συμπληρώσετε ανώνυμα το ερωτηματολόγιο που θα βρείτε εδω: https://saferinternet4kids.gr/ereyna/ereyna22-23/
Δεν απαιτούνται παραπάνω από 5 λεπτά για τη συμπλήρωσή του.
Τα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν στις αρχές Φεβρουαρίου και θα τα λάβετε κι εσείς μέσω email από το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο.
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων.
Με εκτίμηση
Η ομάδα του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου και το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.