Ημερίδες

Τηλεκπαιδεύσεις

Εκπαιδεύσεις ΙΤΕ

Συνέδριο IMPACT 2022 στο ΙΤΥΕ «Διόφαντος», 17-18 Ιουνίου 2022

Το Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων (ΙΤΥΕ) «Διόφαντος» συνδιοργανώνει με τον Σύνδεσμο Τεχνολογικών Επιχειρήσεων Δυτικής Ελλάδος (ΣΤΕΔΕ) και την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας το συνέδριο IMPACT 2022 στο αμφιθέατρο του ΙΤΥΕ ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ στην Πάτρα την Παρασκευή 17/6 και στο Σάββατο 18/6/2022.

Περισσότερα...

Διερεύνηση των επιδράσεων του eTwinning στην καλλιέργεια των ψηφιακών δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών και των μαθητών

Αγαπητοί eTwinners,

Για τη διερεύνηση των επιδράσεων του eTwinning στην καλλιέργεια των ψηφιακών δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών και των μαθητών, ο Εθνικός Οργανισμός Υποστήριξης της δράσης eTwinning προσκαλεί τους εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης να συμπληρώσουν ειδικό ερωτηματολόγιο.

Η έρευνα εκτελείται από την μεταπτυχιακή φοιτήτρια εκπαιδευτικό κα. Σεκλού Μαρία, στο πλαίσιο εκπόνησης διπλωματικής εργασίας στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Τεχνολογίες και Υπηρεσίες Ευφυών Συστημάτων Πληροφορικής και Επικοινωνιών» του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου.

Εκτιμώμενος χρόνος απαντήσεων:           έως 10 λεπτά 

Προθεσμία υποβολής:                                 30/06/2022

Τα αποτελέσματα της έρευνας θα ανακοινωθούν στην ιστοσελίδα www.etwinning.gr

Ευχαριστούμε για την ανταπόκριση σας.

Εθνικός Οργανισμός Υποστήριξης eTwinning

 

 

Power Python summer school

Power Python summer school, Ζάκυνθος 22-27 Αυγούστου 2022

Το Power Python Summer School είναι ένα θερινό σχολείο μιας εβδομάδας, με τη μορφή εργαστηριακών μαθημάτων προγραμματισμού με αντικείμενο την εκμάθηση προχωρημένων θεμάτων και ισχυρών βιβλιοθηκών της γλώσσας, με έμφαση στην ανάλυση και επεξεργασία δεδομένων.

Το θερινό σχολείο οργανώνεται για τέταρτη χρονιά στην πανέμορφη Ζάκυνθο. Θα διδάξουν καθηγητές και ερευνητές από το Πανεπιστήμιο Πατρών και το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, οι οποίοι ήδη προσφέρουν ανοικτά μαθήματα στο διαδίκτυο με τη μορφή MOOCs.

Το Power Python summer school διοργανώθηκε τις προηγούμενες χρονιές με μεγάλη επιτυχία, οπότε φέτος επανέρχεται η ίδια ομάδα με εμπλουτισμένη μάλιστα έκδοση σε προηγμένα θέματα της γλώσσας.

Το θερινό σχολείο διεξάγεται στην ειδικά εξοπλισμένη αίθουσα εργαστηρίου πληροφορικής του Ιόνιου Πανεπιστημίου στη Ζάκυνθο, και έχει περιορισμένο αριθμό θέσεων. Η επιλογή των συμμετεχόντων θα γίνει με βάση τα στοιχεία που καταθέτουν στην αίτησή τους. Σε όσους ολοκληρώσουν επιτυχώς το θερινό σχολείο θα δοθούν βεβαιώσεις συμμετοχής.

Προθεσμία εκδήλωσης ενδιαφέροντος: έως και 30 Ιουνίου 2022

Περισσότερες πληροφορίες: http://powerpython.ionio.gr/

Εγκύκλιος Υ.ΠΑΙ.Θ. για την Καταληκτική ημερομηνία υποβολής αιτήσεων έργων «eTwinning» για Εθνική Ετικέτα Ποιότητας

Εγκύκλιος Υ.ΠΑΙ.Θ. για την Καταληκτική ημερομηνία υποβολής αιτήσεων έργων «eTwinning» για Εθνική Ετικέτα Ποιότητας

Σχετικό: 1. Το υπ’ αριθ. 130715/14.10.2021 έγγραφο του Υ.ΠΑΙ.Θ. με θέμα: «Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων eTwinning για το σχολικό έτος 2021-2022» (ΑΔΑ: 6ΡΩΡ46ΜΤΛΗ-9Υ2)

Αναφορικά με το αντικείμενο του θέματος και σε συνέχεια του ως άνω σχετικού, σας ενημερώνουμε ότι, μετά από οδηγία της Κεντρικής Υπηρεσίας Υποστήριξης της ευρωπαϊκής δράσης «eTwinning», ως νέα καταληκτική ημερομηνία για την υποβολή αιτήσεων για Εθνική Ετικέτα Ποιότητας ορίζεται η 10η Ιουνίου 2022.

Κατά τα λοιπά ισχύει η υπ’ αριθ. 130715/14-10-2021 Εγκύκλιος με θέμα «Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων eTwinning για το σχολικό έτος 2021-2022» (ΑΔΑ: 6ΡΩΡ46ΜΤΛΗ-9Υ2). Παρακαλούνται οι οικείες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης να ενημερώσουν τις σχολικές μονάδες αρμοδιότητάς τους.

Επιμορφωτικά σεμινάρια το πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Έργου Erasmus+ BRIST - Building a Research Infrastructure for School Teachers

Πώς θα μπορούσαν οι εκπαιδευτικοί να αξιολογήσουν τον αντίκτυπο και να καταγράψουν τα μαθησιακά αποτελέσματα από την εφαρμογή καινοτόμων προσεγγίσεων που εφαρμόζονται στη σχολική πράξη;

Σε μία προσπάθεια να απαντήσουμε το παραπάνω ερωτήματα, στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Έργου Erasmus+ BRIST - Building a Research Infrastructure for School Teachers https://www.4teacheresearch.org/ , έχει δημιουργηθεί η ομάδα eTwinning https://groups.etwinning.net/244044/home «Η έρευνα στη Σχολική Τάξη», με στόχο την συνεργασία και την επικοινωνία των εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων και όλων των ειδικοτήτων για την ενσωμάτωση της εκπαιδευτικής έρευνας στην επαγγελματική τους ανάπτυξη.

Η ομάδα φιλοδοξεί να υποστηρίξει τους εκπαιδευτικούς στο να υλοποιήσουν μικρής ή και μεγαλύτερης κλίμακας ερευνητικές δράσεις στη διδακτική πράξη ώστε να αξιολογήσουν την επίτευξη των μαθησιακών στόχων προτεινόμενων εκπαιδευτικών παρεμβάσεων.

Το πρόγραμμα «Μία Ερευνητική Υποδομή για την Εκπαιδευτική Κοινότητα» θα παρουσιαστεί σε δύο δίωρες διαδικτυακές συναντήσεις (Πέμπτη 2 Ιουνίου -18.00-20.00) & (Πέμπτη 16 Ιουνίου -18.00-20.00).

Στην 1η διαδικτυακή συνάντηση, θα παρουσιαστούν 4 μελέτες περίπτωσης ερευνητικών δράσεων, που έχουν ήδη υλοποιηθεί σε Ελληνικά Σχολεία, θα αναλυθεί η μεθοδολογία διεξαγωγής μιας επιστημονικής έρευνας μικρής κλίμακας στην σχολική τάξη, αλλά και με ποιο τρόπο τα αποτελέσματα της έρευνας μπορούν να βελτιώσουν την εκπαιδευτική διαδικασία. Τέλος, θα γίνει ανάλυση των δυνατοτήτων επικοινωνίας και συνεργασίας των εκπαιδευτικών, μέσω της ομάδας eTwinning «Η έρευνα στη Σχολική Τάξη».

Στη 2η διαδικτυακή συνάντηση οι συμμετέχοντες/ουσες της ομάδας eTwinning θα παρουσιάσουν αντίστοιχες ερευνητικές εργασίες ή/και προτάσεις εκπαιδευτικής έρευνας.

Πεμπτη 2 Ιουνίου 2022

18.00-18.10: Χαιρετισμός : Αγγελόπουλος Παναγιώτης, ΕΟΥ eTwinning, Εκπρόσωπος του Οργανισμού Ανοιχτών Τεχνολογιών – ΕΕΛ/ΛΑΚ (Εθνικό σημείο επαφής της Κοινότητας Επιστημών Scientix).

18.10 -18.20: Γρήγορης Μηλόπουλος (Ελληνογερμανική Αγωγή): «Δημιουργώντας μία Ερευνητική Υποδομή για την Εκπαιδευτική Κοινότητα μέσα από την ομάδα eTwinning : Η έρευνα στη Σχολική Τάξη».

18.20-18.40:  Νεκτάριος Τσαγλιώτης (9ο Δημοτικό Σχολείο Ρεθύμνου): «Οι εκπαιδευτικοί ως ερευνητές της πράξης τους: παραδείγματα έρευνας & ανάπτυξης εκπαιδευτικού περιεχομένου με βάση το σχολικό κήπο ως ένα ανοιχτό εργαστήριο δεξιοτήτων».

18.40-19.00: Τάκης Τσουμάκης (Ελληνογερμανική Αγωγή):  «Στα Χνάρια του Γαλιλαίου: Ερευνώντας την επίδραση μιας πολυδιάστατης ανακαλυπτικής δραστηριότητας στη σχολική πραγματικότητα».

19.00- 19.20: Χαρούλα Μαρίνου (Ελληνογερμανική Αγωγή): «Πώς επηρεάζουν  οι ηλεκτρονικές συσκευές τη ζωή των εφήβων. Ένα μαθητικό συνέδριο δίνει το έναυσμα για την εισαγωγή της έρευνας στη σχολική τάξη».

 

19.20 -19.40: Παναγιώτα Αργύρη (Πρότυπο Γενικό Λύκειο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης) «Η συμμετοχική έρευνα του πεδίου της βιομηχανίας ως μέσο επαγγελματικής ανάπτυξης εκπαιδευτικού».

19.40- 19.50: Ναταλία Τζίτζη (Πρεσβευτής της δράσης eTwinning - Συντονίστρια Προβεβλημένης Ομάδας eTwinning) «Ομάδες eTwinning: επικοινωνία & συνεργασία στην πράξη»

19.50-20.00 : Συζήτηση και Ερωτήσεις.

Για την συμμετοχή στην 1η διαδικτυακή συνάντηση χρειάζεται προεγγραφή:

http://bit.do/BRIST-webinar-1    

Ώστε να λάβετε τον ατομικό σύνδεσμο για την σύνδεση.

 

 

Πεμπτη 16 Ιουνίου 2022

 

18.00-20.00 : Τα μέλη της ομάδας eTwinning παρουσιάζουν  προτάσεις ερευνητικών δράσεων για την σχολική κοινότητα, όπως έχουν προκύψει από την ανταλλαγή προτάσεων μέσα στην ομάδα eTwinning

«Η έρευνα στη Σχολική Ταξη».

 

Για την συμμετοχή στην 2η διαδικτυακή συνάντηση θα ανακοινωθεί νέος σύνδεσμος για τη προεγγραφή.

 

 

Διαδικτυακή Ημερίδα : «10 Τεχνολογίες στη Metaverse Εκπαίδευση»

Ημερίδα : «10 Τεχνολογίες στη Metaverse Εκπαίδευση»

Σάββατο, 28 Μαΐου 2022, Ώρα 18.00 – 21.30

Διοργάνωση: AETMA Lab Τμήμα Πληροφορικής Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος (ΔΙΠΑΕ)

Συνδιοργάνωση: E.O.Y. eΤwinning, Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη, Ομάδα Εξ’ Αποστάσεως Εκπαίδευσης

Φόρμα Εγγραφής: https://forms.gle/gdxY2LQFWoJqLYuV6

Η Συμμετοχή είναι ΔΩΡΕΑΝ - Θα δοθεί Βεβαίωση Παρακολούθησης στους Μετέχοντες

Πρόγραμμα Ημερίδας

18.00 Έναρξη – Χαιρετισμοί Αντιπρόεδροι ΔΙΠΑΕ: κ. Σ. Αγγελόπουλος / κα. Κ. Μακρίδου Αντιπρόεδρος Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη: κα. Κ. Λασκαρίδη Εκπρόσωποι ΠΣΔ / e-twinning: κ. M. Παρασκευάς κ. Ν. Τζιμόπουλος Εκπρόσωποι ομάδας Εξ Αποστάσεως Εκπ/σης: κ. Μ. Κουσλόγλου, κα. Χ. Λάζου

18.15 -18.35 Παρουσίαση e-twinning "Κτίζοντας τη μεγαλύτερη κοινότητα Εκπαιδευτικών στην Ευρώπη και διαπλάθοντας την επόμενη γενιά ψηφιακά εγγράμματων πολιτών" Αναπλ. Καθ. Μιχάλης Παρασκευάς, αντιπρόεδρος ΙΤΥΕ Διόφαντος, επικεφαλής Εθνικού Οργανισμού υποστήριξης eTwinning

18.35 – 19.00 Παρουσίαση ARTutor 4 Νέες Δυνατότητες στην Εκπαίδευση και την Δημιουργία Υλικού μέσω Επαυξημένης Πραγματικότητας (Augmented Reality) Δρ Γ. Τερζόπουλος ( AETMA Lab)

19.00– 19.20 Virtual School (Mixed & VR version) σε συνεργασία με το Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη Εκπαίδευση Μαθητών μέσω Μεικτής Πραγματικότητας, στην αντιμετώπιση Φυσικών Καταστροφών MEd Φ. Ευαγγελίδου - Π. Χιντιάδης (AETMA Lab)

19.20– 19.35 Advanced Virtual School σε συνεργασία με το 24ο Δημοτικό Σχολείο Καβάλας Εκπαίδευση Μαθητών μέσω Εικονικής Πραγματικότητας (VR), στην εκκένωση σχολικού κτηρίου σε περίπτωση συνδυασμού Φυσικών Καταστροφών. Επ. Καθηγητής Ι. Καζανίδης (ΑΕΤΜΑ Lab – Τμήμα Πληροφορικής)

19.35- 20.00 ΙΜΤ MSc Τεχνολογίες Εμβύθισης - Καινοτομία στην Εκπαίδευση, την Επιμόρφωση και το σχεδιασμό Παιχνιδιών. Παρουσίαση εκπαιδευτικών Δυνατοτήτων και εργασιών του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Καθ. Α. Τσινάκος (ΑΕΤΜΑ Lab – Τμήμα Πληροφορικής) – Εκπρόσωπος Φοιτητών ΙΜΤ

20.00- 20.15 InLife Παρουσίαση εφαρμογής IndependentLife για την υποβοήθηση μάθησης και υποστήριξης ατόμων με σύνδρομο Down, Αλτσχάιμερ μέσω Augmented Reality Γ. Καννελης & Χ Μουρελάτος (AETMA Lab)

20.00- 20.15 ARAssist Παρουσίαση εφαρμογής ARAssist για την υποβοήθηση εξατομικευμένης μάθησης και εκπαίδευσης από απόσταση μέσω Augmented Reality Χ Μουρελάτος - Επ. Καθηγητής Ι. Καζανίδης (AETMA Lab)

20.15- 20.30 Professional Training Παρουσίαση επαγγελματικής εκπαίδευσης από απόσταση μέσω Mixed Reality Επ. Καθηγητής Ι. Καζανίδης (AETMA Lab)

20.30-20.40 ICE Παρουσίαση υλοποίησης για την διαδραστική μάθηση σε σχολικό / εκθεσιακό περιβάλλον μέσω Augmented Reality και διαδραστικών επιφανειών Δρ Γ. Τερζόπουλος (AETMA Lab)

20.40-21.00 e- Robson Παρουσίαση εκπαιδευτικής προσέγγισης για την διαδραστική μάθηση Εκπαιδευτικής Ρομποτικής σε σχολικό και έξω σχολικό περιβάλλον μέσω Augmented Reality Επ. Καθηγητής Δ. Καραμπατζάκης (IEES Lab) & Επ. Καθηγητής Ι. Καζανίδης & Επ. Καθηγητής Θ Λάγκας (AETMA Lab Τμήμα Πληροφορικής)

21.00-21.10 VR Education Xώρος ανάπτυξης VR εκπαιδευτικών υπηρεσιών για τη Μetaverse Εκπαίδευση Καθ. Α. Τσινάκος (ΑΕΤΜΑ Lab – Τμήμα Πληροφορικής)

21.10-21.30 Ανοιχτή Συζήτηση – Κλείσιμο Ημερίδας

Διευκρινίσεις αναφορικά με την υποβολή αιτήσεων για Εθνική Ετικέτα Ποιότητας eTwinning

Μετά την ολοκλήρωση ενός έργου eTwinning, οι εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν σε αυτό μπορούν να υποβάλλουν αίτηση αξιολόγησης του έργου τους για την απονομή της Εθνικής Ετικέτας Ποιότητας, εφόσον θεωρούν πως το έργο τους πληροί τα κριτήρια αξιολόγησης της ποιότητας των eTwinning έργων, όπως αυτά καθορίστηκαν από την ΚΥΥ της δράσης (https://www.etwinning.net/el/pub/benefits/recognition/etwinning-national-quality-lab.htm)

Ως καταληκτική ημερομηνία υποβολής σχετικής αίτησης ορίστηκε η 31 Μαίου 2022.

Κατόπιν οδηγιών της Κεντρικής Υπηρεσίας Υποστήριξης της δράσης, από το σχολικό έτος 2021-2022, απαραίτητη προϋπόθεση για την απονομή Ετικέτας Ποιότητας αποτελεί η χρήση του TwinSpace ως βασικής πλατφόρμας (α) για την υλοποίηση των δραστηριοτήτων ενός eTwinning έργου, (β) την επικοινωνία και τη συνεργασία των εταίρων, (γ) την καταγραφή όλων των βημάτων του έργου (σχεδιασμό–περιγραφή δραστηριοτήτων–αξιολόγηση–αντίκτυπος-ανατροφοδότηση), καθώς και την παρουσίαση των αποτελεσμάτων/τελικών προϊόντων του έργου.

H απονομή εθνικής ετικέτας ποιότητας δίνει τη δυνατότητα συμμετοχής στα Εθνικά Βραβεία eTwinning.

Η απονομή Ετικέτας Ποιότητας αποτελεί αναγνώριση του υψηλού επιπέδου των eTwinning δραστηριοτήτων που σχεδίασαν και υλοποίησαν οι εκπαιδευτικοί, οι μαθητές/τριες και τα σχολεία .

Σε ό,τι αφορά την αίτηση για απονομή Εθνικής Ετικέτας Ποιότητας πρέπει να ληφθούν υπόψη τα κάτωθι:

  1. Η ετικέτα ποιότητας απονέμεται ατομικά στον κάθε εκπαιδευτικό και για το λόγο αυτό πρέπει να υποβάλλεται ξεχωριστή αίτηση από κάθε συμμετέχοντα στο έργο.
  2. Ο κάθε εκπαιδευτικός μπορεί να υποβάλει προς αξιολόγηση για απονομή Εθνικής Ετικέτας Ποιότητας έως και τέσσερα (4) eTwinning έργα. Σε περίπτωση που ένας/μία εκπαιδευτικός έχει υλοποιήσει περισσότερα των τεσσάρων (4) eTwinning έργα θα πρέπει να επιλέξει ποια από αυτά θα υποβάλει προς αξιολόγηση.
  3. Η αίτηση αξιολόγησης για ετικέτα ποιότητας μπορεί να υποβάλλεται καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους και έως τις 31 Μαίου 2022, 10 Ιουνίου 2022 για τα έργα των εκπαιδευτικών που επιθυμούν να συμμετέχουν στον διαγωνισμό Εθνικών Βραβείων eTwinning 2022.
  4. Μετά την καταληκτική ημερομηνία υποβολής αιτήσεων για απονομή Εθνικής Ετικέτας Ποιότητας, δε λαμβάνεται υπόψη από την αρμόδια Επιτροπή Αξιολόγησης καμία επεξεργασία/αλλαγή/προσθήκη στη σχετική αίτηση.
  5. Σε περίπτωση εκπρόθεσμης υποβολής αίτησης για την απονομή Εθνικής Ετικέτας Ποιότητας, η αίτηση θα εξετάζεται κατά την επόμενη περίοδο αξιολόγησης (Ιούνιος-Οκτώβριος 2023).

Τέλος, επισημαίνονται τα εξής:

  1. Προς διευκόλυνση των αξιολογητών προτείνεται οι εκπαιδευτικοί να δημιουργήσουν έναν λογαριασμό μαθητή στο TwinSpace του έργου τους και να συμπεριλάβουν το «όνομα χρήστη» και τον «κωδικό πρόσβασης» στην αίτησή τους. Διαφορετικά, θα πρέπει να ορίσουν τις σελίδες του έργου τους στο TwinSpace ως δημόσιες.
  2. Η απονομή των ετικετών θα ξεκινήσει αφού πρώτα ολοκληρωθεί η διαδικασία αξιολόγησης.

Καλή επιτυχία σε όλους και όλες!

 

 

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.