Τηλεκπαιδεύσεις

European School Education Platform: Νέα Πλατφόρμα eTwinning-Διακοπή της παλιάς

Στις 🎯15 Σεπτεμβρίου 2022 θα γίνει η διακοπή στη λειτουργία της παλιάς πλατφόρμας #eTwinning. Από εκείνη την ημέρα όλες οι δραστηριότητες θα πραγματοποιούνται στον νέο χώρο της Ευρωπαϊκής Σχολικής Πλατφόρμας Εκπαίδευσης.
Σας υπενθυμίζουμε ότι:
🔶Πρέπει να δημιουργήσετε άμεσα EU log in χρησιμοποιώντας την ίδια ηλεκτρονική διεύθυνση με την οποία έχετε κάνει την εγγραφή σας στο eTwinning προκειμένου να γίνει η μεταφορά των στοιχείων σας στη νέα πλατφόρμα και να μπορέσετε να συνδεθείτε σε αυτήν. Για τη δημιουργία λογαριασμού EU log in διαβάστε τις οδηγίες : https://bit.ly/3TK9P56
🔶Το περιεχόμενο έργων που καταχωρήθηκαν μετά την📅 1.7.2018 θα μεταφερθεί στη νέα πλατφόρμα. Τα έργα πριν από αυτήν την ημερομηνία δε θα μεταφερθούν.
🔶Καλό είναι να αποθηκεύσετε το υλικό των έργων πριν από αυτήν την ημερομηνία: Εθνικές και Ευρωπαϊκές Ετικέτες Ποιότητας, πιστοποιητικό εγγραφής έργων, υλικό που έχετε στο Twinspace.
🔶Ερωτήσεις και απαντήσεις για τη νέα πλατφόρμα που έχουν ήδη αναρτηθεί στο Hellenic eTwinning μπορείτε να διαβάσετε εδώ: https://www.etwinning.gr/.../1115-european-school...

1ο Press Rress Release του έργου «LEAD- Online: Learn, Engage, Act: Digital Tools to Prevent and Counter Hate Speech Online»

Το έργο LEAD-Online  στοχεύει στην ενίσχυση της κριτικής σκέψης και των δεξιοτήτων των νέων ως προς τον ψηφιακό γραμματισμό και τον γραμματισμό στα μέσα επικοινωνίας, καθώς συνδέονται με τα χαμηλά επίπεδα αναφοράς περιστατικών και την «κανονικοποίηση» της ρητορικής μίσους στο διαδίκτυο. Το έργο επιδιώκει να ενδυναμώσει και να παροτρύνει νέους, εκπαιδευτικούς, μέσα ενημέρωσης και ακτιβιστές των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε 7 χώρες  προκειμένου να γίνουν φορείς αλλαγής σε σχέση με τη ρητορική μίσους στο διαδίκτυο.

Διαβάστε περισσότερα : LEAD-Online_1st PRESS RELEASE

Συνέδριο IMPACT 2022 στο ΙΤΥΕ «Διόφαντος», 17-18 Ιουνίου 2022

Το Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων (ΙΤΥΕ) «Διόφαντος» συνδιοργανώνει με τον Σύνδεσμο Τεχνολογικών Επιχειρήσεων Δυτικής Ελλάδος (ΣΤΕΔΕ) και την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας το συνέδριο IMPACT 2022 στο αμφιθέατρο του ΙΤΥΕ ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ στην Πάτρα την Παρασκευή 17/6 και στο Σάββατο 18/6/2022.

Περισσότερα...

Διερεύνηση των επιδράσεων του eTwinning στην καλλιέργεια των ψηφιακών δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών και των μαθητών

Αγαπητοί eTwinners,

Για τη διερεύνηση των επιδράσεων του eTwinning στην καλλιέργεια των ψηφιακών δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών και των μαθητών, ο Εθνικός Οργανισμός Υποστήριξης της δράσης eTwinning προσκαλεί τους εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης να συμπληρώσουν ειδικό ερωτηματολόγιο.

Η έρευνα εκτελείται από την μεταπτυχιακή φοιτήτρια εκπαιδευτικό κα. Σεκλού Μαρία, στο πλαίσιο εκπόνησης διπλωματικής εργασίας στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Τεχνολογίες και Υπηρεσίες Ευφυών Συστημάτων Πληροφορικής και Επικοινωνιών» του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου.

Εκτιμώμενος χρόνος απαντήσεων:           έως 10 λεπτά 

Προθεσμία υποβολής:                                 30/06/2022

Τα αποτελέσματα της έρευνας θα ανακοινωθούν στην ιστοσελίδα www.etwinning.gr

Ευχαριστούμε για την ανταπόκριση σας.

Εθνικός Οργανισμός Υποστήριξης eTwinning

 

 

Power Python summer school

Power Python summer school, Ζάκυνθος 22-27 Αυγούστου 2022

Το Power Python Summer School είναι ένα θερινό σχολείο μιας εβδομάδας, με τη μορφή εργαστηριακών μαθημάτων προγραμματισμού με αντικείμενο την εκμάθηση προχωρημένων θεμάτων και ισχυρών βιβλιοθηκών της γλώσσας, με έμφαση στην ανάλυση και επεξεργασία δεδομένων.

Το θερινό σχολείο οργανώνεται για τέταρτη χρονιά στην πανέμορφη Ζάκυνθο. Θα διδάξουν καθηγητές και ερευνητές από το Πανεπιστήμιο Πατρών και το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, οι οποίοι ήδη προσφέρουν ανοικτά μαθήματα στο διαδίκτυο με τη μορφή MOOCs.

Το Power Python summer school διοργανώθηκε τις προηγούμενες χρονιές με μεγάλη επιτυχία, οπότε φέτος επανέρχεται η ίδια ομάδα με εμπλουτισμένη μάλιστα έκδοση σε προηγμένα θέματα της γλώσσας.

Το θερινό σχολείο διεξάγεται στην ειδικά εξοπλισμένη αίθουσα εργαστηρίου πληροφορικής του Ιόνιου Πανεπιστημίου στη Ζάκυνθο, και έχει περιορισμένο αριθμό θέσεων. Η επιλογή των συμμετεχόντων θα γίνει με βάση τα στοιχεία που καταθέτουν στην αίτησή τους. Σε όσους ολοκληρώσουν επιτυχώς το θερινό σχολείο θα δοθούν βεβαιώσεις συμμετοχής.

Προθεσμία εκδήλωσης ενδιαφέροντος: έως και 30 Ιουνίου 2022

Περισσότερες πληροφορίες: http://powerpython.ionio.gr/

Εγκύκλιος Υ.ΠΑΙ.Θ. για την Καταληκτική ημερομηνία υποβολής αιτήσεων έργων «eTwinning» για Εθνική Ετικέτα Ποιότητας

Εγκύκλιος Υ.ΠΑΙ.Θ. για την Καταληκτική ημερομηνία υποβολής αιτήσεων έργων «eTwinning» για Εθνική Ετικέτα Ποιότητας

Σχετικό: 1. Το υπ’ αριθ. 130715/14.10.2021 έγγραφο του Υ.ΠΑΙ.Θ. με θέμα: «Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων eTwinning για το σχολικό έτος 2021-2022» (ΑΔΑ: 6ΡΩΡ46ΜΤΛΗ-9Υ2)

Αναφορικά με το αντικείμενο του θέματος και σε συνέχεια του ως άνω σχετικού, σας ενημερώνουμε ότι, μετά από οδηγία της Κεντρικής Υπηρεσίας Υποστήριξης της ευρωπαϊκής δράσης «eTwinning», ως νέα καταληκτική ημερομηνία για την υποβολή αιτήσεων για Εθνική Ετικέτα Ποιότητας ορίζεται η 10η Ιουνίου 2022.

Κατά τα λοιπά ισχύει η υπ’ αριθ. 130715/14-10-2021 Εγκύκλιος με θέμα «Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων eTwinning για το σχολικό έτος 2021-2022» (ΑΔΑ: 6ΡΩΡ46ΜΤΛΗ-9Υ2). Παρακαλούνται οι οικείες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης να ενημερώσουν τις σχολικές μονάδες αρμοδιότητάς τους.

Επιμορφωτικά σεμινάρια το πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Έργου Erasmus+ BRIST - Building a Research Infrastructure for School Teachers

Πώς θα μπορούσαν οι εκπαιδευτικοί να αξιολογήσουν τον αντίκτυπο και να καταγράψουν τα μαθησιακά αποτελέσματα από την εφαρμογή καινοτόμων προσεγγίσεων που εφαρμόζονται στη σχολική πράξη;

Σε μία προσπάθεια να απαντήσουμε το παραπάνω ερωτήματα, στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Έργου Erasmus+ BRIST - Building a Research Infrastructure for School Teachers https://www.4teacheresearch.org/ , έχει δημιουργηθεί η ομάδα eTwinning https://groups.etwinning.net/244044/home «Η έρευνα στη Σχολική Τάξη», με στόχο την συνεργασία και την επικοινωνία των εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων και όλων των ειδικοτήτων για την ενσωμάτωση της εκπαιδευτικής έρευνας στην επαγγελματική τους ανάπτυξη.

Η ομάδα φιλοδοξεί να υποστηρίξει τους εκπαιδευτικούς στο να υλοποιήσουν μικρής ή και μεγαλύτερης κλίμακας ερευνητικές δράσεις στη διδακτική πράξη ώστε να αξιολογήσουν την επίτευξη των μαθησιακών στόχων προτεινόμενων εκπαιδευτικών παρεμβάσεων.

Το πρόγραμμα «Μία Ερευνητική Υποδομή για την Εκπαιδευτική Κοινότητα» θα παρουσιαστεί σε δύο δίωρες διαδικτυακές συναντήσεις (Πέμπτη 2 Ιουνίου -18.00-20.00) & (Πέμπτη 16 Ιουνίου -18.00-20.00).

Στην 1η διαδικτυακή συνάντηση, θα παρουσιαστούν 4 μελέτες περίπτωσης ερευνητικών δράσεων, που έχουν ήδη υλοποιηθεί σε Ελληνικά Σχολεία, θα αναλυθεί η μεθοδολογία διεξαγωγής μιας επιστημονικής έρευνας μικρής κλίμακας στην σχολική τάξη, αλλά και με ποιο τρόπο τα αποτελέσματα της έρευνας μπορούν να βελτιώσουν την εκπαιδευτική διαδικασία. Τέλος, θα γίνει ανάλυση των δυνατοτήτων επικοινωνίας και συνεργασίας των εκπαιδευτικών, μέσω της ομάδας eTwinning «Η έρευνα στη Σχολική Τάξη».

Στη 2η διαδικτυακή συνάντηση οι συμμετέχοντες/ουσες της ομάδας eTwinning θα παρουσιάσουν αντίστοιχες ερευνητικές εργασίες ή/και προτάσεις εκπαιδευτικής έρευνας.

Πεμπτη 2 Ιουνίου 2022

18.00-18.10: Χαιρετισμός : Αγγελόπουλος Παναγιώτης, ΕΟΥ eTwinning, Εκπρόσωπος του Οργανισμού Ανοιχτών Τεχνολογιών – ΕΕΛ/ΛΑΚ (Εθνικό σημείο επαφής της Κοινότητας Επιστημών Scientix).

18.10 -18.20: Γρήγορης Μηλόπουλος (Ελληνογερμανική Αγωγή): «Δημιουργώντας μία Ερευνητική Υποδομή για την Εκπαιδευτική Κοινότητα μέσα από την ομάδα eTwinning : Η έρευνα στη Σχολική Τάξη».

18.20-18.40:  Νεκτάριος Τσαγλιώτης (9ο Δημοτικό Σχολείο Ρεθύμνου): «Οι εκπαιδευτικοί ως ερευνητές της πράξης τους: παραδείγματα έρευνας & ανάπτυξης εκπαιδευτικού περιεχομένου με βάση το σχολικό κήπο ως ένα ανοιχτό εργαστήριο δεξιοτήτων».

18.40-19.00: Τάκης Τσουμάκης (Ελληνογερμανική Αγωγή):  «Στα Χνάρια του Γαλιλαίου: Ερευνώντας την επίδραση μιας πολυδιάστατης ανακαλυπτικής δραστηριότητας στη σχολική πραγματικότητα».

19.00- 19.20: Χαρούλα Μαρίνου (Ελληνογερμανική Αγωγή): «Πώς επηρεάζουν  οι ηλεκτρονικές συσκευές τη ζωή των εφήβων. Ένα μαθητικό συνέδριο δίνει το έναυσμα για την εισαγωγή της έρευνας στη σχολική τάξη».

 

19.20 -19.40: Παναγιώτα Αργύρη (Πρότυπο Γενικό Λύκειο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης) «Η συμμετοχική έρευνα του πεδίου της βιομηχανίας ως μέσο επαγγελματικής ανάπτυξης εκπαιδευτικού».

19.40- 19.50: Ναταλία Τζίτζη (Πρεσβευτής της δράσης eTwinning - Συντονίστρια Προβεβλημένης Ομάδας eTwinning) «Ομάδες eTwinning: επικοινωνία & συνεργασία στην πράξη»

19.50-20.00 : Συζήτηση και Ερωτήσεις.

Για την συμμετοχή στην 1η διαδικτυακή συνάντηση χρειάζεται προεγγραφή:

http://bit.do/BRIST-webinar-1    

Ώστε να λάβετε τον ατομικό σύνδεσμο για την σύνδεση.

 

 

Πεμπτη 16 Ιουνίου 2022

 

18.00-20.00 : Τα μέλη της ομάδας eTwinning παρουσιάζουν  προτάσεις ερευνητικών δράσεων για την σχολική κοινότητα, όπως έχουν προκύψει από την ανταλλαγή προτάσεων μέσα στην ομάδα eTwinning

«Η έρευνα στη Σχολική Ταξη».

 

Για την συμμετοχή στην 2η διαδικτυακή συνάντηση θα ανακοινωθεί νέος σύνδεσμος για τη προεγγραφή.

 

 

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.