Εργαλειοθήκη Προσβασιμότητας
Ο Ελληνικός Εθνικός Οργανισμός Υποστήριξης (ΕΟΥ) της δράσης eTwinning προκήρυξε τον 20ο Εθνικό Διαγωνισμό eTwinning με στόχο να αναγνωρίσει τα καλύτερα eTwinning έργα από πλευράς ελληνικών σχολικών μονάδων για το σχολικό έτος 2024-2025 και τα πιο δραστήρια πανεπιστημιακά ιδρύματα στη δράση eTwinning ITE (Αρχική Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών) τα ακαδημαϊκά έτη 2023-2024 & 2024-2025.
Η περίοδος υποβολής των υποψηφιοτήτων ήταν από 17 Οκτωβρίου έως και 23 Οκτωβρίου 2025. Κατατέθηκαν 185 συνολικά αιτήσεις σε όλες τις κατηγορίες.
Η αξιολόγηση των έργων έγινε με βάση τα γενικότερα κριτήρια που έχουν καθοριστεί για την απόδοση Ετικέτας Ποιότητας, όπως αυτά καθορίζονται από την ΚΥΥ της δράσης eTwinning, τις πληροφορίες που υποβλήθηκαν από τον/την υπεύθυνο/η εκπαιδευτικό μέσω της φόρμας συμμετοχής, αλλά, κυρίως, από τα αποτελέσματα του έργου στην κοινή πλατφόρμα συνεργασίας, το Twinspace.
Η διαδικασία της αξιολόγησης πραγματοποιήθηκε από μέλη της Εθνικής Υπηρεσίας Υποστήριξης της δράσης eTwinning.
Συγκεκριμένα οι αξιολογητές έλαβαν υπόψη τα ακόλουθα κριτήρια:
Καθώς και τις προϋποθέσεις για υποβολή συμμετοχής:
🎓Το ειδικό βραβείο eTwinning ITE απονέμεται σε πανεπιστημιακό τμήμα για τη συνολική επίδοση του τμήματος στους τρεις άξονες της Εθνικής Ετικέτας eTwinning ΙΤΕ: (α) ενσωμάτωση του eTwinning στο Πρόγραμμα Σπουδών, (β) σχεδιασμός και υλοποίηση eTwinning έργου και (γ) ερευνητικά αποτελέσματα που αφορούν στην δράση eTwinning.
Προϋποθέσεις συμμετοχής για τα πανεπιστημιακά τμήματα παιδαγωγικής κατεύθυνσης στην ειδική κατηγορία 4. eTwinning ITE του 20ου Εθνικού Διαγωνισμού είναι:
Σε περίπτωση που διακριθεί ένα πανεπιστημιακό τμήμα, βραβεύονται όλοι/όλες οι διδάσκοντες/ουσες που είναι εγγεγραμμένοι/ες στην πλατφόρμα ESEP (eTwinning) και συμμετείχαν τεκμηριωμένα στις δράσεις/δραστηριότητες για την Εθνική Ετικέτα ΙΤΕ 2025 σε οποιοδήποτε από τα τρία πεδία: (α) ενσωμάτωση του eTwinning στο Πρόγραμμα Σπουδών, (β) σχεδιασμός και υλοποίηση eTwinning έργου και (γ) ερευνητικά αποτελέσματα που αφορούν στην δράση eTwinning.
Οι νικητές είναι:
|
20ος Εθνικός Διαγωνισμός eTwinning |
||||
|
Νηπιαγωγείο (4-5) |
||||
|
|
Τίτλος Έργου |
Σχολείο |
Εκπαιδευτικοί |
|
|
1ο Βραβείο |
The Evolution of Entertainment
|
2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ |
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΤΣΙΦΕΤΑΚΗ |
|
|
ΑΡΓΥΡΗ ΖΙΑΚΑ
|
||||
|
2ο Βραβείο |
|
2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΝΕΑΠΟΛΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ |
ΕΥΓΕΝΙΑ ΤΣΑΚΙΡΗ |
|
|
ΝΙΚΗ ΒΑΦΕΙΑΔΟΥ |
||||
|
32ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ |
ΠΑΡΘΕΝΑ ΑΛΕΥΡΙΔΟΥ |
|||
|
8ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΝΕΑΠΟΛΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
|
ΣΤΕΛΛΑ ΤΟΥΡΤΑ |
|||
|
ΕΦΗ ΤΑΡΑΛΑΪΚΟΥ |
||||
|
8ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ
|
ΘΕΟΔΩΡΑ ΧΑΤΖΟΥΡΙΔΟΥ |
|||
|
Δημοτικά (6-12) |
||||
|
|
Τίτλος Έργου |
Σχολείο |
Εκπαιδευτικοί |
|
|
1ο Βραβείο |
|
6ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ
|
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΛΑΔΑ
|
|
|
2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΕΡΥΘΡΑΙΑΣ
|
ΑΝΝΑ ΓΚΟΓΚΑ
|
|||
|
ΓΕΩΡΓΙΑ ΛΑΣΚΑΡΗ
|
||||
|
2ο Βραβείο
|
|
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΕΡΡΩΝ ”ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ” |
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΤΡΑΓΟΥΔΑ |
|
|
11ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ
|
ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΥ |
|||
|
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΝΕΟΥ ΣΚΟΠΟΥ |
ΘΕΚΛΑ ΚΑΦΚΙΑ |
|||
|
ΓΥΜΝΑΣΙΑ (13-15) |
||||
|
|
Τίτλος Έργου |
Σχολείο |
Εκπαιδευτικοί |
|
|
1ο Βραβείο |
|
2o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕΛΙΣΣΙΩΝ |
ΕΛΠΙΔΑ ΣΕΜΕΡΤΖΙΔΟΥ
|
|
|
2ο Βραβείο |
|
3o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΡΙΠΟΛΗΣ
|
ΜΑΡΙΑ ΔΕΛΗ |
|
|
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΥΧΕΡΟΥ ΈΒΡΟΥ |
||||
|
ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΣΑΠΑΝΗΣ
|
||||
|
ΕΙΡΗΝΗ ΑΜΟΡΓΙΑΝΙΩΤΗ |
||||
|
ΓΕΛ , ΕΠΑΛ, ΕΠΑΣ, TEE και ΕΕΕΕΚ (16-19) |
||||
|
|
Τίτλος Έργου |
Σχολείο |
Εκπαιδευτικοί |
|
|
1ο Βραβείο |
|
3ο ΓΕΛ ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ
|
ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ ΛΙΑΡΟΠΟΥΛΟΥ |
|
|
2ο Βραβείο |
THAT'S IT! - Treasure Hunt Across Technology, Self-Improvement, Teamwork
|
3ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ |
ΜΑΡΘΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΟΥ |
|
|
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΚΑΛΥΒΑΣ
|
||||
|
ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΜΠΑΙΡΑΜΗ
|
||||
|
Ειδική κατηγορία: Erasmus+ & eTwinning |
||||
|
|
Τίτλος Έργου |
Σχολείο |
Εκπαιδευτικοί |
|
|
Βραβείο
|
|
1ο ΕΠΑΛ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ |
ΑΣΠΑΣΙΑ ΜΥΛΩΝΑ |
|
|
ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΕΛΕΓΚΑΣ |
||||
|
2o ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΑΧΑΡΝΩΝ |
||||
|
ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ ΣΧΙΖΑΣ
|
||||
|
ΑΝΘΗ ΣΟΥΚΟΥ
|
||||
|
ΙΩΑΝΝΑ ΠΕΧΛΙΒΑΝΗ
|
||||
|
Ειδική κατηγορία: Citizenship education: Celebrating what unites us |
||||
|
|
Τίτλος Έργου |
Σχολείο |
Εκπαιδευτικοί |
|
|
Βραβείο
|
|
ΓΥΜΝΑΣΙΟ, ΛΤ ΚΑΛΛΙΑΝΩΝ |
ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΓΚΟΥΒΑΤΣΟΥ |
|
|
|
||||
|
Ειδική Κατηγορία : πανεπιστημιακό τμήμα παιδαγωγικής κατεύθυνσης που συμμετείχε στη δράση eTwinning στην Αρχική Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών (eTwinning ΙΤΕ) |
||||
|
|
Πανεπιστήμιο |
Πανεπιστημιακό Τμήμα |
Διδάσκοντες/ουσες |
|
|
Βραβείο |
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ |
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ |
ΣΟΦΙΑ ΓΚΟΡΙΑ
|
|
|
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΡΟΥΣΗ
|
||||
|
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΝΤΩΝΙΟΥ
|
||||
Στην ειδική κατηγορία STEM 4.0 Inclusiveness – Καινοτομία σε Σχολεία με Ειδικό Προφίλ δεν απονεμήθηκε βραβείο, καθώς οι υποβληθείσες αιτήσεις δεν πληρούσαν τα απαιτούμενα κριτήρια.
Σε όλες τις κατηγορίες, τα βραβεία για τους πρώτους και δεύτερους νικητές καθώς και τα ειδικά βραβεία θα απονεμηθούν σε τελετή βράβευσης που θα πραγματοποιηθεί δια ζώσης στο 11ο Πανελλήνιο Συνέδριο το 2025. Οι βραβευμένοι/ες εκπαιδευτικοί θα ενημερωθούν για λεπτομέρειες και πληροφορίες σχετικά με την τελετή.
Όλα τα βραβευθέντα εκπ. ιδρύματα λαμβάνουν ως δώρα ηλεκτρονικό εξοπλισμό καθώς και συμμετοχή σε ένα επιμορφωτικό σεμινάριο ή συνέδριο στo πλαίσιo της δράσης eTwinning. Παράλληλα δίνονται αναμνηστικά δώρα για τους μαθητές/φοιτητές.
Επίσης, με τη συνεργασία των εκπαιδευτικών, θα εκδοθεί οδηγός καλών πρακτικών με την περιγραφή των βραβευμένων έργων.
Τέλος, ο Εθνικός Οργανισμός Υποστήριξης της δράσης eTwinning εκφράζει τα θερμά του συγχαρητήρια προς τους νικητές και τις νικήτριες του φετινού διαγωνισμού, καθώς και τις ευχαριστίες του προς όλους τους εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν με τα eTwinning έργα τους. Ευχαριστούμε επίσης όλους τους διδάσκοντες και όλες τις διδάσκουσες για τη δέσμευσή τους απέναντι στη δράση eTwinning. Ευχόμαστε τόσο οι ίδιοι, όσο και οι μαθητές, οι μαθήτριες, οι φοιτητές και οι φοιτήτριες να απέκτησαν θετικές εμπειρίες από τη συμμετοχή τους στο eTwinning και ελπίζουμε να συνεχίσουν να τιμούν τον θεσμό με την ενεργή τους συμμετοχή.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.