Δράση διαδικτυακών μαθημάτων (online lessons)
Contact Seminars
Σεμινάρια Εξεύρεσης Συνεργατών
eTwinning PDW
Εργαστήρια Επαγγελματικής Ανάπτυξης
eTwinning events
Ενημερωτικές Ημερίδες Πρεσβευτών

  • Χρησιμοποιήστε τη σελίδα https://support.etwinning.gr/ για να απευθύνετε το ερώτημά σας, επιλέγοντας Άνοιγμα Νέου Αιτήματος
  • Για ερωτήματα σχετικά με υποστήριξη της δράσης διαδικτυακών μαθημάτων: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  • Για ερωτήματα για ετικέτες ποιότητας: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. 

 

 

 Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στην STEM εκπαίδευση γίνεται μέσω των «Ανοικτών διαδικτυακών μαθημάτων eTwinning» σε ετήσια μαθήματα διάρκειας 160-200 ωρών το καθένα (6 μήνες). Επιμορφώθηκαν 18.082 εκπαιδευτικοί. Περισσότερα https://seminars.etwinning.gr/ 

Οι εκπαιδευτικοί επιμορφώνονται σε θέματα STEM εκπαίδευσης (μεταξύ άλλων θεμάτων) από το σώμα Πρεσβευτών eTwinning (40 εθελοντές εκπαιδευτικοί). Το 2023 έγιναν >150 online σεμινάρια/ εργαστήρια και επιμορφώθηκαν1 10.000+ εκπαιδευτικοί σε θέματα eTwinning. Στο 2024-2025 θα πραγματοποιηθούν > 480 σεμινάρια/εργαστήρια (online και δια-ζώσης).

 

 

 

O όρος  “STEM” [Science, Technology, Engineering and Mathematics] είναι το ακρωνύμιο το οποίο χρησιμοποιείται κυρίως από άτομα σχετικά με την εκπαιδευτική πολιτική, για τα πεδία που αναφέρονται στις Φυσικές Επιστήμες, την Τεχνολογία, τη Μηχανική και τα Μαθηματικά. Σε όλη την Ευρώπη οι χώρες που θέλουν να αναπτυχθούν τεχνολογικά προσπαθούν να εντάξουν τη μέθοδο STEM στην εκπαίδευση (πρωτοβάθμια – δευτεροβάθμια και στα παιδαγωγικά της τριτοβάθμιας). Από το 2009 προς αυτή την κατεύθυνση έχει ξεκινήσει προσπάθεια από το Ευρωπαϊκό Σχολικό Δίκτυο, με έδρα τις Βρυξέλλες, ώστε κάποια σχολεία να αναπτύξουν πιλοτικά νέες δραστηριότητες μάθησης και τεχνολογίες στην τάξη, διερευνώντας τη χρήση νέων παιδαγωγικών εργαλείων για τη διδασκαλία STEM.

Η μέθοδος STEM παρέχει ευκαιρίες για την ανάπτυξη δεξιοτήτων ενθαρρύνοντας τα παιδιά να απαντούν σε ερωτήματα και να εμπλέκονται σε παιγνιώδεις δραστηριότητες με θέματα την επιστήμη, τα μαθηματικά, τη μηχανική και την τεχνολογία. Είναι πραγματικά εντυπωσιακή η αλλαγή της εμπλοκής και του ενδιαφέροντος που εμφανίζουν  τα παιδιά με τα επιστημονικά πεδία του STEM. Με εφαρμογή της μεθόδου STEM μέσω projects, οι εκπαιδευόμενοι μαθαίνουν να αναστοχάζονται στην διαδικασία της επίλυσης αυθεντικών προβλημάτων και αποκτούν δεξιότητες που είναι σχετικές με τη διεθνή τάση στην εκπαίδευση, καθώς εστιάζει στην κριτική σκέψη, στην εργασία σε ομάδες (συνεργασία), ενώ έχει αναφερθεί ότι μειώνει το χάσμα γνώσεων ανάμεσα σε εκπαιδευόμενους από διαφορετικά κράτη.

Ο σκοπός της δράσης είναι η εισαγωγή στην Εκπαιδευτική Ρομποτική με τη συναρπαστική εκμάθηση της φυσικής, της τεχνολογίας, των μαθηματικών και της μηχανικής (STEM) πρακτικά, δίχως θεωρίες και περιττή ορολογία, και μέσω μεθόδων ανάλυσης και επίλυσης προβλημάτων. Ταυτόχρονα, δίνεται η δυνατότητα ανάπτυξης δεξιοτήτων εφευρετικότητας, αλγοριθμικών & προγραμματιστικών προτύπων και επίδειξης ομαδικού πνεύματος.

Η ρομποτική στην εκπαίδευση είναι ένας αναπτυσσόμενος τομέας και ένας πολύ καλός τρόπος για την προώθηση της κριτικής σκέψης και των δεξιοτήτων επίλυσης προβλημάτων των μαθητών.

Η ενσωμάτωση του προγραμματισμού, του μαστορέματος, της ρομποτικής και της μικροηλεκτρονικής στο σχολικό πρόγραμμα ως εργαλείων διδασκαλίας και μάθησης είναι το κλειδί για την εκπαίδευση του 21ου αιώνα.

Η χρήση του μαστορέματος και της ρομποτικής στα σχολεία προσφέρει πολλά οφέλη στους μαθητές, καθώς βοηθάει στην ανάπτυξη κρίσιμων δεξιοτήτων, όπως είναι η επίλυση προβλημάτων, η ομαδική εργασία και η συνεργασία. Επίσης, τονώνει τη δημιουργικότητα και την αυτοπεποίθηση των μαθητών και μπορεί να βοηθήσει τους μαθητές να αναπτύξουν την επιμονή και την αποφασιστικότητά τους απέναντι σε προκλήσεις. Η ρομποτική είναι επίσης ένα πεδίο το οποίο προάγει τον μη αποκλεισμό, καθώς είναι εύκολα προσβάσιμη για ευρύ φάσμα μαθητών με διάφορα ταλέντα και δεξιότητες (τόσο αγόρια όσο και κορίτσια) και έχει θετική επίδραση στους μαθητές στο φάσμα του αυτισμού.

 

 

 

17ος  Εθνικός Διαγωνισμός eTwinning

Βραβείο: Let's Explore the World of Technology

Σχολεία: 2ο Δημοτικό Σχολείο, Νέας Ερυθραίας, 11ο Γυμνάσιο Ιλίου, Α’ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο, Ψυχικού, Αριστοτέλειο Κολλέγιο, Θεσσαλονίκης, 8ο Δημοτικό Σχολείο Νέας Φιλαδέλφειας, 2ο Γυμνάσιο Ιωαννίνων Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης.


 

16ος  Εθνικός Διαγωνισμός eTwinning

Βραβείο: Great explorers

Σχολεία: Δημοτικό Σχολείο Άνω Σύρου, 21ο Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου.


 

15ος  Εθνικός Διαγωνισμός eTwinning

Βραβείο: A Robot in the Services of climate change

Σχολεία: Ημερήσιο Γενικό Λύκειο Φιλοθέης.

 

Βραβείο: STEAM Challenges

Σχολεία: Δημοτικό Σχολείο Άνω Σύρου, 5o Δημοτικό Σχολείο Σταυρούπολης.


 

14ος  Εθνικός Διαγωνισμός eTwinning

Βραβείο: Creating VOLTRON in STEM

Σχολεία: 54ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ, 32ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ.

 

 

Πρακτικά 9ου Συνεδρίου (2023)

Πρακτικά 8ου Συνεδρίου (2022) ISBN:978-618-85916-3-9

Πρακτικά 7ου Συνεδρίου (2021) ISBN:978-618-85916-2-2

Πρακτικά 6ου Συνεδρίου (2020) ISBN: 978-618-85916-0-8

Πρακτικά 5ου Συνεδρίου (2018) ISBN: 978-618-81706-7-4

Πρακτικά 4ου Συνεδρίου (2017) ISBN: 978-618-81706-4-3

Πρακτικά 3ου Συνεδρίου (2016)

Πρακτικά 2ου Συνεδρίου (2015)

Πρακτικά 1ου Συνεδρίου (2014)

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.